2/8 - 09 - Smälter bort

2009-08-02
21:27:51
Två dagar i sträck har det nu varit en bastu i vår lägenhet, och varje gång jag går in genom vår
dörr, så tjuter jag att jag dör :(

Därför for jag ut igår.
Kirrade hemlagad pizza med Jack och Jimpo innan jag stack dock. Synd bara att fläkten gick sönder
Jimpo vart tvunbgen att kirra en ny >__<

Men det var kul i går i af :D
Var först hos Emelie och drinkade lite, drog sen till Thimmy, en av mina jobbarkompisar, som även Emelies kille, Emil
känner. Världen är ganska liten...eller Skellefteå rättare saGTO__o

Men det var skojj, blev inte direkt rykandes, utan "salongsberusad". Träffade även en gammal bekant sen gymnasietiden
på bussen det var lite kul :)

Komme hem vid 01.00- tiden, grabbarna Grus hade suttit här hemma och pimlat lite.
Jag satt en stund vid datorn, var ganska trött dock, så jag gick o la mig ganska tidigt.

Idag steg jag upp vid 10.00-tiden, gjorde i ordning frukost och städat lite. Vi har dock inte gjort mycket idag,
Krälar runt lite som sälar på solen, och druckit vatten. Det är ju såå varmt.
Vi såg dessutom American Pie-Bandcamp, den var ju charmig :P Har sett den tidigare, det var faktiskt den första film som jag ocjh Jimpo hyrt tillsammans :)

Nu är det ganska sent, men jag har inte gett upp min helg ännu. Ska vara vaken lite längre till, jag har ju sovmorgon i morrn jue ^^

Varmt varmt varmt...

Jimmy är den personen som gör mig så lycklig....




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: