27/8 - 09 - Lyckorus!

2009-08-27
21:36:53
So happy...

Idag var vi och hanflade med syrran.
Hela dagen blev väldigt dyr må jag säga - mat, kattfoder, hygienartiklar, kattsand, katt-kloklippare m.m.
Men det var värt det :)

Efter handladet har jag fått en sånt där märkligt lyckorus inom mig. Det känns så sjukt bra!
Jag är så peppad på allt känns det som. Som om jag vore oövervinnerlig och kan klara vad som helst!
Jag hoppas att jag kan! Jag hoppas att jag klarar det!

Men jag tror att jag kommer att lyckas, faktiskt inga tvivel alls!
Även om jag vet att det kommer att bli hur
jobbigt och svårt som helst, så vet jag att det kommer att gå bra! Och att jag har allt stöd jag behöver!

Jag är verkligen superpeppad!

Jag tänker inte ens på mina 24 h som jag ska jobba i helgen, det kommer nog att gå bra...lite trött bara.
Nää, nu ska jag spela lite mer tv-spel med min darling!(Som jag är så otroligt kär i by the way)

Byebye!

I will make it!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: