26/8 - 09 - Proppmätt!

2009-08-26
21:04:02
Hå så skönt. Kom nyss hem, har varit borta hela dagen är jättetrött
och mätt.

Jag har jobbat så klart....sen efter jobbet kom Linnea och hämtade mig och vi for hem till henne.
det var ett tag sedan vi sågs så det var riktigt trevligt. Vi satt och såg på Top model och
Project Runway(såna där program som jag älskar, men som jag inte får se för Jimmy)

Vi pratade om allt mellan himmel och jord, jobbet, relationer och allt sånt där vuxet.
Det är kul att få prata av sig sådär. Även om jag och Jimpo pratar så blir det inte riktigt
samma sak som att prata med en tjejkompis.
Vi åkte sen moppe in till stan(Linnea körde, jag satt på) för att vi skulle ut och äta.
Vi väntade på Malin som kom vid 19.00....
Jag beställde friterade grönsaker med ris och sötsur sås, och sen tyckte dom att det var en bra idé
att köra efterrätt på det O__O Nu i efterhand blev det inge bra alls...

Jag köpte lite take away till Jimpo som nyss ätit färdigt.
Jag är trött, mätt och slut...


Min nya favrotilåt:

Ingen som sjunger dock...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: