23/8 - 09 - Lugna helgen

2009-08-23
23:07:39
Lördagen började med ett telefonsamtal från min mor, som skulle komma och hämta oss.
Vi gjorde oss i orning och vi var i byn vid 12.00 kanske?
vi hade plockat med oss mormor, som var lika taggad som vi på att plocka hallon.

Vi tryckte i oss lite lunch sen for vi ut i skogen.
Jag och Jimpo som skulle plocka åt oss själva stod mest i buskarna
och tjaffsade. "Ahh, HÄR finns det hallon" hörde jag Jimpo säga minst 3 gånger..

"No shit Sherlock!"
Sen var det:

 "Ahh, spindlar!"
"Ahh ormar!"
"Ahh brännässlor!
"

Vi fick tillslut ihop 3 liter, men jag tror att min mamma i alla fall plockade hälften O__O

Till middag blev det räkor, kräftor och västerbottensostpaj. jag hade lagt upp bilder om jag inte vore korkad och lämnat kameran hoss mamma....Lägger upp bilder sen..
Vi käkade typ i en timme och man var såå mätt.

På kvällen såg vi film.

Låt den rätta komma in
:

Skitkass film! Seg. Fattar inte att folk gillar den O__o

Sen såg vi nån annan skräckfilm som jag inte kommer ihåg vad den hette, den var baserad på en verklig historia.
Egentligen sög den, men den var betydligt beättre än ovanstående så på något konstigt sätt blev den "Bra"

Hela familjen somnade vid 02.00-tiden?
Dock så låg jag och Jimpo nere och Tommy och André som varit ute och festat helva natten komme hem kl 04.00 på morgonen och de tyckte att det var en bra idé att väcka oss då....Jag blev skitarg, och jag gjorde "Evil Eyes" på dem då de planerade att se film nere hos oss O__O

Tillut gick de upp och vi kunde somna om.

Idag, Söndag har vi inte gjort mycket alls:
Sett på filmen Australia som alla påstår är skitdålig. Men jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra!!

Vi käkade sen och vi for hem. Var hemma vid 20.00 och nu spelar vi Mana khemia!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: