20/8 - 09 - lite innehåll

2009-08-20
21:06:10
Mitt liv är inte så innehållsrikt just nu - kanske ni märkt?

Det mesta har något att göra med:
Mitt jobb(som jag aldrig skriver om)
Mana Khemia(Som jag alltid skrivir om, dock blir det alltid samma saker)
Min huvudvärk(Som inte är så himla kul att höra om)
Min trötthet(som börjar bli rätt uttjatat!)

Och jag gör tyvärr inte så mycket heller om dagarna just på grund av ovanstoende saker. Sorry about that..
Men jag kände ändå att skriva en rad eller två idag.
Längtar till i helgen, då kanske det börjar hända lite grejer?
Ska i af till mamma och pappa i helgen och det ser jag fram emot. Lite mys i byn :)

Och jag måste bara säga att jag faktiskt vaknat upp självmant  hela veckan exakt 05.43, 2 minuter innan klockan ska ringa egentligen...helt sjukt??
och ganska drygt - man vill ju snoooza längre än 2 minuter? O__o
Jag undrar om jag kanske ska vänta med att skriva nu?
När vi fortfarande har Mana Khemia att spela...blir det inte så mycket annat tyvärr...
 
Aja - längtar till helgen ^^

"Liten notis!

Jag älskar Altier Iris-serien!
I 2 av de tre spelen dyker spöket Pamela upp.
Hon dyker även upp i Mana Khemia,
vilket inte är så konstigt
när det är samma skapare som gjort Mana Khemia som Aliter Iris.
"






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: