18/8 - 09 - 3½

2009-08-18
20:58:39
Yes - idag firar vi 3 ½ år :D Egentligen inget att fira men vi gör det ändå. ^^

igår kväll fick jag ett samtal från Evelyn - Himla härligt det var ju ett tag sen sist.
Vi uppdaterade varandra lite grann, men tyvärr blev det inte så mycket uppdatering från
min sida då det aldrig händer något. Så hon fick nöja sig med lite gnäll i stället ;)

Huf som helst har jag i dag haft en tung dag då jag som vanligt var trött - dock var jag
OVANLIGT jättetrött. Varför vet jag inte då jag inte heller gick och la mig sent O__o

Efter jobbet skulle jag dock stanna kvar ytterligare nån timme då det var fackmöte.
Jag och la mig i vilorummet och sov en stund, det var riktigt skönt. Jag behövde det verkligen ^^

Jag har aldrig varit på ett fackmöte tidigare och jag måste säga att det var riktigt intressant.
Vi hade det i 2 timmar, men det kändes mycket kortare. Dock ville jag därifrån p.g.a vi skulle
ju gå ut och käka, Jimpo och jag.

Vi hamnade på Ta-Tung. De hade väldigt lite veg.rätter vilket var lite synd. Men det jag käkade var
riktigt gott, men jag blev riktigt mätt.
Tur jag tog min powernap, är inte lika trött. Dock har jag ont i ryggen, nacken och huvudet som vanligt :(


Vi kom hem för ca 10 minuter sen, jag är fortfarande mätt och är lite i chock efter ett telefonsamtal jag fick....

Hang in there!  - Det löser sig :)




Jag och Jimpo balen 06 - Första året tillsammans :)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Grattis i efterskott! Jättefin bild på dig och Jimmy!:) Tycker du borde kolla upp varför du är så trött, låter inte bra det där(jag låter som en mamma..) Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker, vi måste hinna träffas igen! Kram kram


2009-08-20 / 17:12:33
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: