15/8 - 09 - Långt inlägg

2009-08-15
23:54:06
Fasen också blir att skriva mycket nu..ska korta ner så gott jag kan...

Fredag:
Jobbade, jobbig, trött dag, fortfarande lite "konstig" i huvudet men bättre än förr.
Jag och Jimpo for in till stan. Mötte Oscar och Björn och vi for och käkade på Dallas.
Jag Björn och Jimmy for sedan till kent och började festa.
Vi var nog äldst där...men det gjorde inget. Det var riktigt skojj ändå.

Vi var hos Kent till kanske kl 22.00? sen började vi gå till Kyrkholmen-
Vägen kändes väldigt lång.

När vi äntligen var framme fick jag syn på Björn, Sophia och en massa annat nytt folk.
Jag sprang mot dom, det hade börjat bli mörkt och jag tittade inte på mina fötter.
Jag ser inte cykelstället, och snubblar naturligtvis över det, och framför allas fötter.
Och Björn säger:
" Låt mig få presentera Anna!"

Alla tyckte det var skitkul och började skratta. Min rygg och nacke knakade i fallet, och jag var väldigt
rädd att jag gjort sönder något.
Då jag tog emot mig så böjde sig mina handleder, och mitt asnikte tog mest stryk.
Min näsa gjorde väldigt ont, och halva ansiktet var väldigt ömt.

I samma veva kom två killar till och cyklade in i samma cykelställe, och vi tyckte att det blev ännu roligare
skrattade ännu mer. Killarna blev skitsura och började mucka gräl. Vi fattade ingenting och gick däifrån.

När klockan blev 00.30 kände jag att jag började få ont i kroppen och jag blev väldigt trött.
Jag hade dock haft riktigt j*vla skojj hela kvällen!
Jag ringde mamma och pappa och bad dem att komma och hämta oss.
 De kom vid 01.00-tiden, de skjutsade oss till Max så att André och Jimmy fick käka. Jag gick in på toan och fick syn på mig själv.
Halva mitt ansikte var blått, uppsvullet och under näsan var det blodigt. Det var tur att det var mörkt ute så
inga fler hade fått syn på hur risig jag såg ut.

Efteråt for vi hem och jag somnade på studs, jag var riktigt trött.

Lördag:

Vaknade i morse, kände att jag hade ont i hela kroppen. Tittade mig i spegeln och jag såg lika hemsk ut.
röd och uppsvullen.
Jag hade dessutom fått 2 extra riktigt stora och blå blåmärken på benen.
Jag som tidigare var så nöjd för att mina blåmärken från midsommar hade börjat försvinna.
Suck....

Jag fräshade upp mig lite, och vi gick sen ut för att bakis-äta, jag var vrålhungrig men vi hade inget hemma.
Vi gick förbi Irna, köpte var sin veg.sandwitch och vi satte oss vid älven och käkade.
Det var ljuuvligt. jag kände mig väldigt lycklig just i det ögonblicket.

Vi drog oss senare till "Kurjan" där de hade en liten karnival. Det sög så vi for hem igen.
Vi satte oss och spelade Mana Khemia tills dom ringde och sa att det blev grillning i Brönstjärn.
André kom och hämtade oss, och de flesta grillade kött medans vi käkade ostmackor,
då vi fortfarande var halvmätta från pizzan.

Vi satt vid basan, snackade lite, sprängde lite grejer, gick in och såg film. Vid 22.00-tiden blev dock jag, Jimpo André och Sophia trötta så vi for hem.
och nu är vi hemma. Jag är trött, har ont ÖVERALLLT, men vill spela Mana Khemia.
I morgon ska vi inte göra NÅGOT ALLS, bara vara hemma, vila och spela tv-spel ^__^



 
 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: