13/8 - 09 - liiite bättre

2009-08-13
21:44:57
....Men ändå inte alls bra.

Igår kväll var det hemskt dock. Jag som verkligen sett fram emot att spela Mana Khemia, var inte alls peppad.
Jag låg i soffan och var som en zombie. Jag var lagomt social med min pojkvän då jag knappt kunde prata...
Jimmy märkte att det var något som var fel. Jag somnade några omgångar, och tillslut kl 21.30 gick jag till sängs - orkade inte vara vaken längre. Men jag låg och grubblade en massa, och hade svårt att sova p.g.a trycket i huvudet...

I morse var det bättre, men det blev värre på bussen sen.
Jag börjar misstänka att mitt "huvudtryck" har något att göra med nån kota eller nev i min nacke, då min nacke och rygg gör skitont samtidigt.
Har tappat känseln både i ansiket och i högerarmen i dag, och det har allmänt varit skitjobbigt i huvudet.
Det känns som att man spänner huvudet jättemycket...svårt att förklara.

Dock så ville Emelie komma idag - och eftersom att jag kände mig liite piggare idag så gick det bra.
Jag och Jimpo gick och handlade, vi lagade mat tillsammans, sen duschade jag och sen gick jag och mötte Emelie
på busshållplatsen. Det var ju ett tag sen hon såg min lägenhet(ett år sedan) Hon tyckte att vi fått det fint.

Vi har bara pratat hela kvällen, och tyvärr tog dagen slut fort.
Jag är definitivt piggare idag, men det känns fortfarande som att det inte är något som stämmer. Jag känner baki nacken, och jag känner att jag har mycket knutar och så som jag fösökt massera ut på mig själv.

Men jag vill inte sova än, jag vill spela Mana Khemia!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: