11/9 - 09 - Inte som planerat

2009-08-11
20:40:21
Jag var trött i morse - som vanligt. Somnade naturligtvis igår vid kl 18.00 - och vaknade typ två timmar senare.
Så jag hade svårt att somna på natten - och när jag i princip somnat - skulle jag stiga upp igen.
Så jag var typ som en zombie i morse...

Men jag blev piggare under dagen och var på väldigt bra humör. Dock har jag haft något konstig ttryck i huvudet, har typ lock för öronen och grejer...konstigt...
När jag slutat var jag beredd på att Josse och Stefan skulle komma - men stefan hade fotboll, så det blev inget av det.

Så jag och Jimpo var allmänt opeppade på att göra mat, så vi käkade mackor och kräm i stället till middag....nyttigt?? O__o
Vi har suttit och spelat Altier Iris 3 sen kl 17.00 i dag - för att äntligen låta Jimmy klara ut det. Så vi kan börja spela
Mana Khemia! Längtar!

Jag svettas, och har fortfarande det där trycket i skallen - känns jättekonstigt O__O Men det är nog bara jag - hypokondriker-Anna som talar ^__^...hoppas jag!

Nu är det nästan helt komfirmerat! Jag kommer nog att börja jobba natt - troligtvis redan den här månaden!
Blir skitspännande - man kanske kan börja leva lite mer då? :)
Nää nu ska jag se på medans min pojke spelar ut spelet - och förhoppningsvis släpper den här konstiga känslan..
Har tappat känseln i ansiktet..

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: