10/8 - 09

2009-08-10
18:02:42
Jag är ganska peppad på det mestanu känner jag - fast samtidigt oerhört trött O__o
Jag somnade ganska snabbt i går, och var som Zombie i morse. Men självaste jobbet gick finfint.

Nu är jag hemma, har ätit spagetti och cornfärssås. Och bara vilat lite grann. Det var tur att jag inte somnade.
Det blir nog att spela Altier Iris 3 nu, fast jag är jättepeppad på Mana Khemia(!)
Vi har det ju, men Jimmy vill klara ut Altier Iris 3 först, och det har jag redan klarat. O__o Tur man har problem allså?


Jag slutar tidigt hela veckan så om ni vill hitta på ngt är det bara att vissla. I morrn ska dock Josse och Stefan komma, och antingen onsda eller torsda ska jag va me Emelie.

Emelie drar ju snart till Schweiz(!) och de ska seriöst bo där hon och Emil! Kommer att bli superkul och spännande för dem..
Men jag kan inte låta bli att känna mig lite ledsen och...övergiven?
Först Elisabet, sen Evelyn och nu Emelie. Jag kommer att ruttna i den här stan....

På tal om ruttna är jag långt ifrån fin och vacker nu för tiden. Mitt hår är ett ris, och jag känner mig smidig som en elefant!
Åtgärder måste göras! Men jag orkar inte....tur man har självdiciplin?

Jag vet anledningen till mitt hår, det är för att jag håller på att spara ut....och spara ut luggen är ett h-vete!
Och sen att ha långt hår är inte min grej, jag struntar i om folk säger jag är finare i det, det är då betydligt jobbigare!!

Min syster hade tagit ett kort vi 3 syskon för typ en månad sen när det var så där sjukt varmt ute hemma hos oss.


Mina älskade syskon, ni betyder så sjukt mycket för mig!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Om du inte ska vara med Emelie på onsdag hänger jag gääärna med dig, är ledig då :D


2009-08-10 / 18:47:46
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: