Fars Dag

2013-11-10
12:53:32
Har spenderat helgen hos mamma och pappa - vi har bara  ätit, vilat och myst. Kravlöst och gött precis som det ska vara. Idag har jag ganska mycket energi och vill göra något - men det lär inte bli då vi inte åker hem förrän i kväll.
 
Mamma och pappa har haft en räv strosandes runt huset i flera dagar. Men idag hittade mamma den under bron - död :( Den hade fått skabb. Mamma ville först att pappa skulle ta ut den men pappa har ryggskott så han kunde inte krypa under bron. Så han bad Jimmy som är den enda snärta av oss - men när Jimmy såg den döda räven vägrade han och gav mig handskarna(!) Jag gillar att jag - den som typ kan föda närsomhelst - måste krypa under bron för att plocka fram en död skabbräv(!) Aja, den var inte så långt in så det gick bra. Men jag tyckte så synd om räven, såg ut som en liten hund, Den måste ha plågats ganska mycket.
 
Idag är det Fars dag - dock blev pappa uppvaktad i fredags då han fick sina presenter och igår för då åt vi tårtan.
Så idag händer inget spännande - om jag inte lyckas plantera ett frö i dom att vi kanske kan åka en sväng till stan eller ngt ;)
 
 
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: