5/3 -11 - Va f*n?

2011-03-05
10:51:15
Hur kommer det säg att när jag tittar mig i spegeln så tycker jag att jag ser otroligt fantastisk ut?
Tycker om det jag ser. Tycker att jag ser smal ut, och jag har ju trots allt ett killer smile.

Men så fort jag får se ett foto på mig själv så tänker jag "Vem f*n är det där?" Hur kom Jabba with the butt med på den bilden?" Då blir jag kluven och har ingen aning om hur f*n jag ser ut egentligen. Är spegel-bilden en lögn?
Eller är det så att kameran faktiskt lägger på typ 40 kilo(?)

Kände mig j*vligt omtyckt omtyckt igår i af och det fyllde väldigt mycket i den där bekräftelse-behovs-byttan som jag går runt och bär på. Helt fantastiskt. Och inte är det sämre att det är fint väder idag, jag ska på stan med finaste Emelie och i kväll blir det utgång med jobbarkompisarna =) the best Birthday-weekend EVER! Att fylla 24 är tydligen väldigt speciellt.

Det j*vliga är ju dock att lägenheten är sprängd, Jimpo jobbar idag samt att jag sprättade 1000 j*vla spänn i går.
Oh well...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Finaste Anna vad skulle jag göra utan dig?? Du är så fin som du är, på insidan OCH utsidan...


2011-03-05 / 16:11:53
Blogg:


Mirjam 

död åt alla kameror säger jag!

de fångar ju inte ens en sekund av verkligheten

så varför ska man gå efter dem när man dömer...

det är ju faktiskt väldigt sällan man ser naturlig ut på bild, antingen spänner man sig eller så råkar man precis se väldigt udda ut när bilden tas :P

Och det är ju bättre att se bra ut i verkligheten än på bild eller hur ;) Puss på dig fina fina vän!


2011-03-05 / 21:03:58
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: