sova tidigt?

2011-01-26
22:54:49
Ja, jag borde ju gå och lägga mig tidigt i kväll egentligen....

Jag är helt slut - det har varit galet mycket på jobbet idag - inte en lugn stund. Mina kinder är alldeles röda(de blir så när jag är slut och trött) Och jag har hunnit få 50 stressknutar baki ryggen. Men samtidigt har stressen känns hyffsat positivt också. Jag är ganska harmonisk nu, inte alls sur eller irriterad. Men jag har hunnit mycket, så jag antar att jag är lite stolt?

Men helgen stressar jag lite inför då den känns så fruktansvärt kort...Men jag har ju i princip varit okontaktbar de senaste 9 dagarna då jag jobbat dessa dagar, så det är inte så konstigt att jag vill hinna hitta på saker i helgen med folk.

Men full rulle har jag räknat med. Hela lördagen är i alla fall bokad för då kommer Jimmys familj hit och när de väl är här så är de här så länge som möjligt! Känns riktigt kul!
Jag ska upp i morgon för att fara tidigt till Solbacken och handlas det som vi ska ha. Vi ska ju fira Jimmys födelsedag (igen) med tårta och mat=)

Fredagen och söndagen är fortfarande öppna, dock slutar jag så sent som 20.00 på fredagkväll så det är ju frågan om folk vill träffas så sent? Sen söndagen var det prat om att kanske åka slalom i Bygdsiljum(Fast jag kan ju inte direkt påstå att jag är sugen på slalom, jag känner redan nu hur mina fötter kommer att värka) Men någon slags av uteaktivitet blir det nog. Måndagen är jag ledig men även den dagen är bokad.

Haha jag känner mig som en levande kalender =P Inte underligt att man är lite hipisig nu såhär mitten av veckan.



I helgen blir det finbesök av Jimmys mamma med familj. Vi längtar, då detta besök inte infaller så ofta =)


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Runarmerethe 

I really enjoyed my visit. A great site


2012-08-22 / 17:35:32
Blogg: http://runarmerethe.blog13.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: