31/1 - 11 - Trött

2011-01-31
21:57:44
Man kan ju säga att helgen inte direkt varit lugn...

Men det har varit fantastiskt roligt!! Ska sammanfatta helgen så kort som möjligt!
Fredag: Jobbade till 20.00. Ewe och Joel kom till oss efter det. Vi drack vin, käkade kex/ost, spelade tv-spel och hade det allmänt mysigt! 

Lördag: Jimmys familj kom hit, vi gick på satan, åt god mat och tårta. På kvällen Åkte jag iväg till Emelie och var med henne och Evelyn. Vi drack vin och åt ost där också ;) Följade med Evelyn hem och sov hos henne.

Söndag: Jag, Evelyn och Björn tog bilen och körde till Bygdsiljum. Jag var tok-nervös då jag lovat att jag skulle åka slalom. Jag åkte slalom för ca 7 år sen senast...så jag var helt säker på att det skulle gå åt h-vete...men det gick faktiskt riktigt bra! Och det var såå roligt =) Måste göras igen snart! Vi åkte hem till Evelyn igen vid 16.00-tiden, och for till Björn på kvällen för att spela sällskapsspel, se lite film och äta popcorn!

Måndag:
Idag har jag haft lite ont i huvudet, men det gick över efter ett tag. Jag gick på stan och mötte upp jimpo när han slutade. Gud vad jag skanat honom! Vi åkte hem, städade lite och ordnade i sovrummet. Kent skulle komma på kvällen och hjälpa oss med spackling och slipning i sovrummet. Jag gjorde våfflor till pojkarna till middag, och nu är spacklandet över. Så i morgon så blir det tapetserat så troligtvis blir dewt klart i morgon också!
Annars är Andre, Johannes, Sandra och tvillingarna också här i kväll och vi ser film =)

Jag är så glad! =)


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: