25/1 - 11 - Yosha!

2011-01-25
23:31:25
Haft en kanoners dag i dag

Innan jobbet var jag och lunchade med Evelyn och det är bland det bästa jag gjort på länge. Vi surrade om allt möjligt och det är så kul att uppdatera varandra. Har även köpt mig nya hörlurar, och lyckades komma 10 min försent till jobbet i morse. sen satt jag på jobbet och småpratade med en jobbarkompis - riktigt bra!

Dock fick jag ont i axel/nacke så fort jag kom hem. Sen ville jag planera inför lördagen med mat och annat.
Har frågat Jimmy hela veckan om hur han tycker vi ska göra och vad vi ska köpa, men har inte fått något vettigt svar.
Så då har jag bestämt själv.

Men någon måste ju handla också och då jag jobbar kväll måste ju Jimmy.
Men han började genast reta upp mig genom att ifrågasätta allt. T.e.x maten som jag själv varit tvungen att planera för att Jimmy inte verkar bry sig trots att det är han vi ska fira...Brist på engagemang kan göra mig vansinnig.

Jag får helt enkelt göra in inköpslista åt honom och han får handla...Åh jag har så ont i nacken/axeln just nu att jag dör =(
Hoppas det går över snart - mitt humör som var så bra tidigare idag...



Finaste Evelyn

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Evelina 

Vad ska ni göra på lördag? :)


2011-01-26 / 16:28:16
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: