23/1 - 11 - För mycket av det goda

2011-01-23
21:19:47
Hehe, Jimmy var lite skottskadad inatt och i morse ;)

Han fick i sig lite för mycket av det goda om man säger så igår...så pass mycket att jag beslutade mig för att sova på soffan i natt då jag förstod att jag inte skulle få den sömn jag behövde annars.
Jimpo mådde dock väldigt dåligt i morse  - och han hade väldigt mycket ångest samt minnesluckor stackarn =(
Men det är bara något vi skrattar åt såhär i efterhand =) Jag har jobbat och Jimmy har haft besök av brorsan, Anna, Kent och Johannes som även var med i går kväll.

Det har gått hyffsat bra att jobba. Har kommit hem och var ganska hungrig. Har gjort egna våfflor med ett bättre recept a la LCHF tror jag? Gillar faktiskt det här med GI/Lchf bättre än t.e.x räkna kalorier...
Då jag gillar att äta mat =P våfflorna består i af av följande:

1. solrosfrön
2. turkisk yougurt
3. ägg
4. ost
5. salt och lite bakpulver.

Inget mjöl alltså! Yummie!!

Fast om man då inte är en anhängare av fett så rekommenderas inte mina våfflor!
Man kan naturligtvis byta ut solrosfröna mot t.e.x mandel, turkisk yoghurt mot grädde och man behöver inte ha ost(men jag gillar ost ;)

Jag har längtat efter Jimpo hela dagen i dag och trots att han varit bakis har han städat i lägenheten, och nu ska vi mysa med film och äta solrusfrön =) Inte illa!!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: