19/1 - 11 - Grattis Jimpo =)

2011-01-19
21:41:38
Stressig dag kan man lätt säga - men det var ju lätt värt det =)

Mamma har varit super idag. Hon följde mig så jag kunde fara och handla allting till i kväll. Vi köpte blommor, och mamma köpte presenter till Jimmy. sen följde hon med mig hem och hjälpte mig att städa medans jag lagade mat och bakade tårta =)

Jimmy fick en tjocktröja, en t-shirt, blommor och en hatt av mamma och pappa.
Av mig fick han två spel, Okami, Donky Kong till Wii. Även två små Super Mario-figurer, en katt-bok, en speltidning och en spikmatta =)

Av Mirre, Joel och Ewe fick Jimpo gelekulor, en godispåse och ett presentkort på 200 spänn(!) på Teknikmagasinet...
Bortskämd eller vaddå?

"Bästa födelsedagen nånsin" "Tårtan ser ut som Roadkill" Är två trevliga kommentarer jag fått höra i kväll.
Gjorde två häftiga marängtårtor med smak av hallon, lakrits, grädde och colasås.

Synd bara att tårtorna smälte i kylen, och att pajerna vi gjorde var så mättande att ingen orkade tårta.
Brorsan och Benne har legat och halvsovit i soffan, medans jag, Mirre och Ewe hade girltalk.
Jimmy, Kent och Björn har bastat hela kvällen, och sen har de spelat Donky Kong.

En underbar kväll med andra ord =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: