18/1 - 11 - uppstyrning

2011-01-18
12:28:16
Planen idag är att åka in till stan - igen

Städa måste jag också göra - det gjorde jag visserligen i går med, men efter kvällens trevligheter ser det lika grisigt ut igen =/ Menmen, inte att göra något åt. måste boka tvätt-tid också för att tvättkorgen är överfull O__o
What can i say? I've been busy ;)

Ska i af in till stan i dag för att styra upp det här med jimmys födelsedag i morgon =) ska handla lite ingredienser till tårta =D
Och paket så klart! Ska satsa på måpnga paket tror jag - han gillar ju att få det, men får tyvärr oftast väldigt lite paket när han fyller år. Men han är så förbannat svår att köpa till....
Tårtan kommer att bli speciell i af, I'll tell you that. Han tycker ju inte om standard-tårta, och när jag tänker efter gör ju jag typ inte det heller xD  sen ska vi ju beställa de resterande tapeterna - sen är det kirrat! På torsdag väntar 9 arbetsdagar i rad men det känns ju inte så hemskt faktiskt. Jag är alltid så lat när jag är ledig - har sovit till 12.00 i dag t.e.x. Nog för att det var j*vligt skönt, och behövligt då jag sovit dåligt. Drömt en massa mardrömmar O__o

Oh well nu blir det att ta på sig kläderna innan man åker då =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: