17/1 - 11 - Hima(ledig)

2011-01-17
12:17:19
hoho, ledig i dag - awesome!

Steg upp för ca 45 min sen, skönt att få sova ut  - dock var det kallt som struk här hemma =/
Håller på att koka pasta för jag orkar inte fixa nån bättre lunch =/ Har blivit mycket kolhydrater i helgen vill jag lova och det kan man väl säga att jag har lite ångest över - menmen..det fixar jag =)

Ska åka in till stan io dag och kika om vi hittar några matchande tapeter till vår fondvägg. Men egentligen är jag typ inte sugenpå att fara nånstabs överhuvudtaget idag. Bara vara hemma och lsappa. men någon måste ju städa också, så jag åker nog till stan ändå ;) Så fort jag duschar och freschat till mig blir det bra.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Viljarlinea 

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.


2011-05-25 / 21:07:38
Blogg: http://viljarlinea.blogimagine.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: