16/1 -11 - Trött och slut - snart söndan slut

2011-01-16
17:53:40
Nu har jag och Jimpo köpt klart tapeter till fondväggen =)

Vi hade mysigt igår, käkade lunch på Tatung och hade en allmänt trevlig dag på stan och på Solbacken.
Jag köpte massor med smink för mitt Make-Up-Store kort, en ny tröja, underkläder m.m. Jimmy fick en ryggkliare för 10 spänn XD Men det blir på onsdag då vi ska ha en riktig mys-dag =) Då fyller Jimpo år.

Jag var dock ute med kompisar i går kväll, det var riktigt kul. Idag har vi bokat bastu, och vi ska ha filmkväll med några kompisar.
Vi har nyss ätit pastasallad och livet är allmänt underbart =) Är ju ledig i morgon också, så ingen jobbångest här inte!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Evelina 

Jag vill också ha kompisar :(


2011-01-17 / 01:28:31
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: