14/1 - 11 - Alltid så fittig

2011-01-14
21:10:52
Jag sa till mig själv på väg hem att jag absolut inte skulle bli sur och besviken när jag kom hem..

Men vad fel man kan ha. Inte den mat man ville ha - eller vänta nu, ingen mat överhuvudtaget? Jimmy tyckte att det inte gjorde något att jag bara ätit 3 äpplen i dag, och att jag sparat mig för en sen middag för att vi skulle äta något lyxigt och romantiskt i kväll tillsammans när jag kom hem.

Men jimmy var för lat för att fixa, och nu är jag för hungrig och grinig för att fixa så nu sitter jag här och äter upp nötterna som vi skulle äta till filmen i kväll. Lyckat? Nej..men det är en dag i morgon också...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: