13/1 - 11 - Det är sömnen jag vill åt

2011-01-13
11:41:16
Jag hade ställt klockan på 10.00 i morse för att det var något jag skulle göra idag

Men när jag gått igenom det mesta så inser jag att det är nog ingenting. Då somnade jag om igen.
Vaknade igen klockan 11.00 och inser - Fan, jag skulle ju ringa bovärden! Som har telefontid mellan 09.00 - 11.00! H-vete!
Jag MÅSTE komma ihåg det  i morgon annars skjuter jag mig själv...

Annars så är inte helgen långt borta - blir ledig hela 5 dagar sen. Det är bra då hinner jag lite grejer =)
Dock så jobbar jag ju 9 dagar i sträck sen med två helgdagar inräknat. Men jag har insett att jag inte dör. Utan jag börjar sent och slutar sent. Om det varit så att jag börjat t.e.x 08.00 9 dagar i sträck hade jag protesterat! Det är sömnen jag vill åt. Om jag inte får sova ut på 9 dagar så - ja vem vet vad som kan hända?



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: