12/1 - 11 - Har inte tid

2011-01-12
11:20:47
Har inte tid till något - knappt tid att jobba

Sitter mest och funderar på allt som ska ske här hemma. Nu har vi då äntligen möblerat om i hall och vardagsrum och jag är riktigt nöjd =) Vi ska storstäda i helgen och förhoppningsvis hitta oss några tapeter. Jag var själv och kollade i måndags men gu va dyrt de blev när jag hittade de ultimata tapeterna - 800 spänn rullen(!) Tror att jag klarar mig. J*vligt sneeky när dom inte har framme priserna...sen när man ångrar sig efter de ha sagt priset så vet man ju varför...

JObbar dock sämsta tiderna ever nu när vi ska göra om hemma. Jag och jimmy byter av varandra, så vi kan lixom inte planera något ihop. Jag längtar verkligen till i helgen då vi får umgås,
Vi har inte gjort det på ett tag nu - det har varit mycket jobb från min sida eller också har man helt enkelt festat med kompisarna. Så jag reserverar denna helg för oss! Så förutom planering blir det väl något mys också - kanske gå på bio? =)

Idag har jag då hinnit laga middag åt mig sjäv - ungsrostade grönsaker med aningens mycket vitlök O__o
Sitter fortfarande i pyamas och dricker te. Och tror det eller ej, men jag sitter faktiskt vid vår tv-bänk och skriver!!! Japp vi drog ut tv-bänken ur sovrummet för det såg förtaskigt ut - och ställde den i hallen. Är perfekt som skrivbord för mig. Kan sitta och nörda helt ostrört där jag sitter.

På tal om nörda så har jag faktiskt tänkt att skaffa mig en nördblogg - alltså ingen vardagsblogg utan 100% nördihgt - så slipper ni som läser min vardag ta del av min anime/manga/tv-spel o.s.v =) bra va? Frågan är ju när jag kommer att orka fixa den haha XD



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: