8/12 - 11 - December kommer att vara rätt så tjockt

2011-12-08
14:38:36
Japp...bloggeriet kommer att stå stilla denna månad för jag har så mycket att göra.


J
ust nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och mamma har gjort lussebullar - eller ja hon ha gjort degen så ska jag kavla ut degen och sen göra bullarna! Jag har massor med julstämning i af och det är ju bra :)

I morgon kväll jobbar jag natt fram till måndag morgon och sen drar jag till Villemina och stannar i 5 dagar! Sen jobbar jag två nätter till sen är jag jul-ledig och då drar jag till Vännäs ett par dagar igen sen hem till familjen.

Man kan säga att december går i familjens tecken! 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: