6/12 - 11 -Lucka nr 6(!)

2011-12-06
12:05:23
Oj...här har man inte varit speciellt aktiv... O__o


What can I say - I've been busy! Har ju varit i Vännäs hela helgen! Underbar helg kan jag ju säga. Söndagen kom jag hem ganska sent. Fick ju skjuts hem av brorsan. That's right - han kom och hämtade oss i Vännäs haha. Det var skönt - då slapp vi stressa med bussar och annat. Har även öppnat 6 paket av min adventskalender.

1. Julkaledrar
2. Nötter - satt väldigt bra!
3. Doftblommor
4. Ljuslykta
5. Nötter

Och idag blev det: Te! Sånt man kan aldrig få för lite av :D

Igår då, jobbade jag faktiskt 08.30 - 17.00. Detv ar tyyyp det värsta jag gjort O__o Jag var trött - HELA dagen. Jag hade dessutom utbildning och jag var såå okoncentrerad...ugh..idag fortsätter utbildningen och det känns ju som så där...

Nope så igår när jag kjom hem så gjorde jag middag sen la jag mig i soffan. Försökte undvika att somna tills klockan 23.00. Då däckade jag i sängen.

Ny dag - Nya tag!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: