18/12 - 11 - Lucka nr 18

2011-12-18
15:51:22
Idag är det 4:rde advent...


Och jag håller på att bli lite smått hysterisk...jimmy och Daniel återlever sina forna tid som barn...så de bårkar, slåss, kastar saker, j'vlas med mig o.s.v. Få se hur länge jag kommer att palla O__o

Jag sitter och hoppas på en mysig kväll med tacos och tända det fjärde ljuset...men ja först måste jag skicka iväg de små liven och handla för att själv kunna städa i lugn och ro...ugh...

jag har öppnat mitt 18.nde paket och i den var ett jättefint bokmärke :) Ni vet ett sånt man sätter i boken så man vet var man var någonstans. Hur fin som helst, det ser ut som en lags groda ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Tack för en jättemysig kväll igår!!

Kul att du tyckte om bokmärket! Det är gjort av kärlek! ^^


2011-12-20 / 09:58:59
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: