17/12 - 11 - inte bäst på att städa

2011-12-17
23:10:28
Huvva - Jimmy fick mig att stiga upp 13.30 i dag O__o


Lite väl tidigt kanske - men samtidigt ville jag ju gå på stan. Det dumma var att det enda vi hann göra på stan va att gå på systemet(Jimmy och Daniel behövde öl O__O) och sen gå och äta kinamat Z___z

Har en stadstripp inplanerad även på måndag så jag hoppas att jag hinner resten då.

Annars mår jag inte super idag. Jag har ont överallt(bland annat lilltån då jag råkade tappa en skål på den i dag)
Det kryper, klias och sticks på kroppen - tror det är ngn slags parfym/hårspray som sprutats hemma hos oss..Jmmy och Daniel roar sig med att göra "bomber" med hårspray dom här dagarna...

Jag är dessutom jättetrött och hemma är det smutsigt - Jimmy har inte varit bäst i världen på att städa nu i veckan så det är planen i morgon efter att jag sovit ut. Städa och sen ha en trevlig myskväll - Måndag stan på dagen, lilla julafton på kvällen. Och på tisdag ska jag göra veg. "kött" bullar till julafton...åh stressigt.

Jobbet går bra dock inget stressigt här inte...men samtidigt vill man ju vara hemma och fixa i stället...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Daniel och Jimmy i ett nötskal när dom är tillsammans, haha.. Ge Daniel en stoooor kram från mig, jaja Jimmy får väl också en ;P


2011-12-18 / 00:28:58
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: