1/12 - 11 - Lucka nr 1.

2011-12-01
18:30:03
Jag har öppnat två (!) paket av min adventskalender idag!


Och gissa vad ;) Det var 2(!) adventskalendrar i de paketen :D Så nu har jag 3(!) adventskaledrar att öppna. En med olika paket :3 En med choklad i och en med pussel i! Den här månaden kommer att gå fort vill jag lova!

Jag hade visat bilder om jag orkat - men jag är helt slut. Sen jag kom hem har jag sovit, stigit upp, lagat mat, och sen slagit in paket...det tog fan en evighet. Har tänkt att ta med oss några paket till Vännäs reda nnu så vi slipper ta med oss alla när vi åker dit nästa gång. Smart va? Men jag är dock SÄMST på att slå in paket. Det blir fult och j*vligt och Jimmy vägrar hjälpa till...hmpf! har packat också, både mina och Jimmys grejer..huuh...

Nää nu ska jag ligga och se film tills jag jobbar min sista natt. I morgon är det äntligen helg :D





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: