10/12 - 11 - Tionde luckan

2011-12-10
15:32:10
Åh åh åh! I dagens paket låg det god-doftande Ikea-ljus :D


Liiite lyckat! Jag har typ inga ljus hemma :( och så får man Ikea-ljus! Ibland är man allt bra bortskämd !

Huh, igår var det jobbigt att gå till jobbet - snö överallt typ, plumsa fick man göra. Men i morse hade dom plogat så det var ju bra. natten gick toppen-bra men jag kunde inte somna i morse...jag fick en pakin-ångest attack, och varför vet jag förstås inte...det är inte ofgta man vet...det kommer ju bara...

Det tog ett tag att komma över det, men till slut lyckades jag somna iaf...

Jimmy är pigg och glad och vill släpa med mig på affären nu.  Jag tittar ut genom fönstret och det snöar så jag känner mig måttligt peppad...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: