19/4 - 11 - så HÄR bra är jag på att vända dygnet...

2011-04-19
13:49:42
Vi hade "filmkväll" igår...

eller ja, 10 orsaker att hata dig stod på i bakrunden medan vi alla satt och snackade skräp och käkade godis.
Men pojkarna hade jobb o grejer så de begav sig hemåt redan vid 21.00-tiden och vi brudar som är lediga fortsatte med trevligheterna genom att fara och akutköpa popcorn, sitta och spela sällskapsspel, spela kort och dricka överjäst vin xD Vid 02.00-tiden kom Björn också och jag bjöd han på fika.

Björn, Ange och Stina stannade till 04.00 någon gång. Jag var typ den enda som varken tänkte på tiden eller kände mig trött. Men inte så konstigt då jag gått och lagt mig klockan 08.30 på morgonen tre dagar i sträck....

Idag var det skönt att sova, men vaknade till min förskräckelse att klockan var 13.30.
nu sitter jag i pyamas, Jimmy har fixat fika, och idag ska vi ut i vårvädret och göra nå skojj :3



Stina Sandra och Frida

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

I sommar Anna, då ska vi umgås så mycket vi kan! Ha mysiga grillkvällar och sköna dagar på stranden!


2011-04-19 / 23:26:38
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: