17/4 - 11 - en ful-dag

2011-04-17
16:33:57
Ursch känner mig måttligt vacker idag...

Finnar, utväxt, sliten...men det hör lixom till när man jobbar natt, då finns det inga krav på att se fin ut.
Jag har ju äntligen kirrat min platt-tång och hårfön så när den här helgen är över blir det att piffa upp sig.

Men annars är jag på toppen-humör. Natten var kanon, och jag hoppas att denna natt blir det också.
I morse när jag gick hem fick jag sånt lyckorus i hela kroppen! solen sken, snön håller på att smälta bort, det var varmt. Jag har så mycket att se framemot. Först nu påskhelgen...sen sommar och semester =D



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Jag tycker det är orättvist. Jävla fittkommun. Jag har jobbat sen vi tog studenten utan en enda semesterdag :(


2011-04-18 / 21:39:23
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: