11/11 - 10 - Ingen motivation...

2010-11-11
12:30:42
Ursch, ingen ork

Vill inte stiga upp för det är skönt i sängen.
Vill inte gå in i köket för det är kallt och j*vligt
Vill inte laga mat för att jag ooorkar inte
Vill inte gå utanför dörren för där finns snö
Vill inte städa för det kommer ändå se förj'vligt ut igen efter nån timme


Jag ville ligga kvar i täcket idag och gömma mig för katterna så dom tror att jag inte är hemma- Då löns det ju inte jama heller.

Tyvärr har jag ju ett jobb som måste skötas...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Anna, det är tillåtet att känna så ibland.. Det gör alla människor, mer eller mindre. Jag tror man måste tillåta sig att ha dåliga dagar för att kunna uppskatta alla bra dagar som kommer sen :)



Sen måste jag säga att både du och Jimmy gör det så bra. Ni jobbar och står i och hinner inte träffa varandra speciellt mycket.. Erat förhållande är så stark, och det ger mig hopp om att själv få något sånt i framtiden :)



Kramar


2010-11-11 / 12:59:36
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Jimmy Kramer 

Du jobbar och sliter, tycker att du förtjänar att få vila ut. Jobbigt att du ska för det mesta jobba kväll.



Älskar dig.


2010-11-11 / 17:10:25
Blogg:


Mirjam 

uhh.. jag vet hur det känns, har en likadan dag idag.. och ska snart iväg och jobba natt. MYSIGT???



Men jag håller verkligen med Jimmy, du förtjänar att ha många lata dagar under täcket där du inte orkar bry dig om nånting!!!


2010-11-11 / 20:01:09
Blogg:


Ewe 

Se till att unna dig sånna dagar när du är ledig!

Man har så många "måsten" när man väl är ledig, men unna dig istället att ligga och dra i sängen tills du får myror i kroppen :)



Jag vill ju ses innan 1a advent! Det är så länge till dess :)

Mejla gärna ditt schema om du ids :)



KRAM!


2010-11-12 / 20:50:34
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: