8/5 - 10 - Jobbig vecka

2010-05-08
19:04:38
Jag var helt slut igår efter en intesiv och dryg vecka...

Jag hade en skit-jobbig huvudvärk dessutom, och orkade knappt röra en muskel där jag satt.
Jag hade det riktigt där på slutet av gårdagen på jobbet, och jag hade just fått veta att André hade kommit för att hämta mig...det blev stressigt och jag vart tvungen att be min jobbarkompis hjälpa mig med ett ärende...

Tillslut  kom jag mig iväg, och jag  fick se en skadad André i bilen...
Han hade varit med om nån olycka på jobbet stackarn =(

Men han skjutsade mig iaf hem till Tommy då jag äntligen fick se hans nya lägenhet =)
Himla najs - och kvällen var riktigt trevlig...
Lite väääl trevligt för Jimpo som gjorde att vi var tvugna att åka hem tidigare än vad vi räknat med =P
Men det gjorde inte så mycket, jag var ändå så trött och slut efter veckan som varit.

I morse mådde jag bra, dock var Jimpo bakis ;) Hehe - men vi gjorde oss i af i ordning och for till stan.
Det var jäöttemysigt! Vi shoppade lite kläder, både till mig och Jimpo sen hyrde vi film.

Dock hade jag mina klackisar på mig - och då jag inte är van vid att gå i klack fick jag efter ett tag vääldigt ont i fötterna =( det var skönt att komma hem och ta av sig dem...

Vi har nu på eftermiddagen varit ute på upptäcksfärd på Morö-backe. Nu när snön håller på att smälta bort helt ser man saker och ting mer än tidigare. Hade på mig mina stövlar då, lite mer bekvämt och bra när man gick i gyttja ;)


Nu i kväll blire bara slapp med film, tv-spel och myyys ^__^

Mina nya kläder!

Summer, here I come =D





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: