6/5 - 10 - maaat

2010-05-06
23:01:10
Hade tänkt att sova lääänge i morse - blev dock väckt av en telefonförsäljare...

Säljaren: Hej, jag ringer från blablabla - Hur står det till?
Jag: *Gääääsp* Njaa sådär, jag är ganska trött...
Säljaren: Ja, du låter lite trött...
Jag: Ja, jag har ju jobbat natt...
Säljaren: Oj då, då ska jag nog inte störa. Jag ringer sen. *klick*

Jag ljög så klart, hade inte jobbat natt. Men man får väl vara trött ändå ;)
Klockan var nästan 10.00 så det var ju bara att kliva upp i alla fall...

Vi fick post i dag - ett paket och en elräkning. Jag hann tro att paketet var till Jimpo som kanske
beställt något spel..men jag tittade noga och då stod det EMELIE Wikström - samma adress som jag - bor dock på tredje vången. Posten är f*n sämst!

Tänk om jag vore en riktig "criminal" och bara behållit paketet från CDON.com, och struntat i elräkninngen?
Nä - lär dig läsa! Emelie och Anna är väl inte så j*vla likt? eller??? och andra och tredje våningen är ju faktiskt olika våningar.

Snäll granne som jag är så gick jag och lämnade hennes post i hennes brev-inkast ^__^

Jobbet var ju ganska ok - dock har jag ångest över hur mina siffror ser ut nu i veckan - en riktig katastrof - vilket inte är så himla bra.
Men just nu så tänker jag på annat och då orkar jag inte bry mig faktiskt!

Men har haft ganska roligt ändå med mycket skratt =) Han bland annat blivit kallad "en cp-syster som man hatar!" av en jobbarkompis - haha! Man är ju poppis!!

Alla jobbarkompisarna har dessutom suttit och pratat om följande:
tacos, lasange, tacopaj, taco-lasange, chips, cola, godis, choklad...

Jag åt bönor och potatis-sallad idag och det kändes inte såå mycket - och nu är jag vråååålhungrig.
Ska gå och trycka i mig lite kvälls-mumma :3

Nu är jag trött - och sista dagen i morrn innan helg =) Synd bara att man jobbar till 20.00 =(



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Trodde det var ett paket till mig ju!


2010-05-07 / 17:21:58
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: