5/5 - Klippt och skuren!

2010-05-05
23:01:27
Jag fick en sån dära "Anna-fix-idé igår kväll som oftast inte brukar sluta såå himla bra...

När jag väl bestämt mig fölr något vill jag att det ska ske till varje pris och gärna nu, nu NU!
Och i går kväll stirrade jag på mitt äckliga hängiga hår som ser ut som en smärre katastrof....

Jag tänkte för mig själv. "Jag vill klippa mig! Och helst inte nästa vecka! Helst nu!!!"
(men klockan var typ 23.00 då, då det var ju lite sent.)

Men jag tänkte att: "Hmm, i morgon kanske? Tidigt på morgonen? innan jag börjar jobba?"
Började kika runt på Huvudsaken och där fanns det inte en tid förrän typ tioende maj och då hade jag säkert hunnit tappa suget innan dess.
Dock loggade jag in på Attityd, och där fanns det en tid - klockan 09.45! PERFEKT!!!
Jag bokade den och sen gick jag o la mig för att sova...

Inte blev de nå sömn direkt dock, låg mest och tänkte på att jag skulle fara och klippa mig!
Vaknade dessutom sju i morse och kunde inte somna om!!!

Jag låg och tänkte på om bokningen kanske inte gick igenom eller att hon verkligen inte skulle förstå hur jag menade, frisörn allså!! Jag HATAR när man åker till frisörn, beskriver hur man vill ha det och får något helt annat(!)

Hursom helst jag upp vid 07.00, klädde på mig, satt vid datorn, sen for jag!
Var framme vid 09.00 tiden och jag väntade. Tillslut var det min tur, jag beskrev hur jag ville ha det, hon nickade, och hon verkade ganska säker.

Jag var nervös medans hon klippte, och jag var osäker på om hon verkligen kliipte så mycket som jag ville!
Men när jag väl såg resultatet blev jag glatt överraskad! Det blev ju som jag ville ha det!

Sorry folks ni som ville att jag skulle spara ännu längre - det gick inte!! Men jag är NÖJD!

Kostade bara 320 spänn dessutom(och det är faktiskt BILLIGT för en fin frisyr!)

Annars KAOS på jobbet idag - höll nästan inte få ta min "middag" och eftermiddagsrasten kunde man ju glömma.
Har jobbat ihjäl mig idag, och det är skönt att få vara hemma...

Nu ska jag lägga upp lite ego-bilder på mig så ni får se min nya frisyr Moahahahaha!

Jag vet det är ingen drastisk skillnad men det är kortare och känns luftigare och fräshare!!



Gamla frisyren - det lixom bara hänger - nött och j*vligt!!



Nya frisyren =D



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Superfint, passar dig verkligen!


2010-05-05 / 23:36:45
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Mirjam 

nääää :D vad söt du är! så himla fin frisyr


2010-05-06 / 22:31:09
Blogg:


Ewe 

GUUUUD SÅ FINT!!!! Underbart när frisörer förstår!! De blev ju toppen!!!!


2010-05-07 / 15:56:02
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: