4/5 - 10 - Ageha

2010-05-04
22:50:15
Jag har drömt heeela natten - så himla jobbigt!!!

Det var mardrömmar om jobbet - om och om igen. Inga bra tecken det där.
Kunde inte riktigt pusta ut, även om jag visste att jag bara drömde när jag väl hade vaknat.

Steg upp vid 10.00 - gick och duschade, gjorde ordning mat och tog äntligen tag i diskberget! Det tog sitt lilla tag - och jag hann inte göra någor roligt under morgonen och jag antar att jag får skylla mig själv.

Hade samma problem idag som i går, när jag kom på jobbet och skulle logga in i datorn....kontot låst?
Teknikerna låste upp det gång på gång - men det låstes igen efter ett tag...
Vi hade ingen bra förklaring till varför. De frågad mig gång på gång om jag hade glömt logga ut på någon annan dator, och jag sa att jag var helt säker.

Men de bad mig ändå gå och kolla - och efter några om och men gick jag och kikade. Då hittade jag inte bara en utan TVÅ(!) datorer som jag glömt logga ut ur...

Senil+jag= pinsamt!!

Även om teknikerna var lite besvärade så kunde dom ju skratta åt det hela iaf...

Jag antar dock att mina mardrömmar var värre än jobbet, och tur var väl det. Dock känns det ändå inte riktigt grönt.
Men det blir nog bättre sen?

Nu ska jag njuta av min kväll hade jag tänkt genom att göra sånt som jag VILL göra! MOHA...






Bara jag som längtar till sommarn??

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Jag längtar också!!!!


2010-05-07 / 15:58:28
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: