3/5 - 10 It smells like Spring-spirit

2010-05-03
22:46:16
Det lukta vår där ute...

När man hör att det är vår, när det luktar vår, när man känner det i hela kroppen...
det 'är då man mår så j*vla bra!
Synd bara att man var tvungen att må så j*vla dåligt då...

Sov till 10.00 i morse vilket kanske inte var helt fel.
Chillade med lite manga, lagade halverst lite mat, gick runt i pyamas med ett misslyckat försök av att rensa kattlådan O__o

Jag hade sneglat lite på berget i diskhon också som väntat på mig en hel helg nu, men icke vart jag sugen på det heller =P

Vid 12.30-tiden kom brorsan, och då tog ja på mig kläderna i af....vi for iväg till Solbacken, för han skulle köpa nån kabel och jag skulle köpa nå grejs...

Jag visste att det var en bra idé att komma 45 min tidigare till jobbet idag för det var sjukt mycket som skulle startas upp via datorn. Fick hjälp av tekniker som troligtvis blev lite irri på mig när jag bara sabbat allting...

Jag fick naturligtvis ont i magen mitt i alltihopa, och det är ju tyvärr p.g.a Tant röd som kände för att komma på besök =( Och så en massa samtal på det där nya som jag knappt kan, och man gjorde en massa fel, och inget blev bra...

Sen på kvällen vart jag stressad, skulle häfta ihop nå papper, och naturligtvis tappade jag häftapparaten på tån.
Den är nu blå, röd och gör ont =(

Sen satt jag och föröskte lösa lite grejer på egen hand, och har nästan inte kunnat göra något annat arbetsrelaterat...gaah!!

Även om det känns hyffsat bra nu tack vare fröken Vår, så hade jag helst bara velat vara hemma i morgon...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: