31/5 - 10 - skakis

2010-05-31
22:45:51
Dagen har faktiskt gått ganska bra och smärtfritt idag..

Steg upp kl 10.00 för att göra mig i ordning. Syrran och Göran skulle komma och hämta mig klockan 11.00 för att vi senare skulle på stan och umgås. Jag duschade, valde kläder, gjorde mig "fin" och satte mig vid datorn en stund.
10.45 ringde Elin, och med skamsen röst sa hon att de hade försovit sig...

Haha, tänkte jag, vad skulle jag förväntat mig egentligen? ;)
Vi Wikströmmare är inte direkt kända för att stiga upp tidigt...

Fast egentligen var det ju rätt bra, då hann jag städa lite också, så Jimmy skulle slippa göra ALLT när han kom hem från jobbet.

De plockade upp mig vid 11.30, och vi for på Wok and Roll =D Min unbderbara syrra bjussa mig på lunch ^^
Hon är ju bara bäst i världen! Vi hann tyvärr inte så mycket mera, och vid 13.00 skjutsade de mig på jobbet.

Där blev en hel del saker uppklarade där, och min ångest som tyvärr fortfarande gnagde hos mig är nu som bortblåst =)

Annars riktigt lugnt och skönt idag, dock har jag känt mig lite konstig och "skakis". Jag vet inte alls vad det kan ha berott på, men det finns många förklaringar.
Jag är ju tyvärr sämst på att hantera saker och ting bra så kroppen tar nog stryk av min panik och ångest som jag brukar få ibland tyvärr =/

När jag gick hemåt så började jag få förnimmelser från sommar från förr. Doften gör en så rofylld och glad =)
Man ser framemot saker som komma skall.
Jag är bland annat jättejättesugen på att åka till Vännäs, så det måste vi göra snart =)

Nu är jag hemma och käkar min "middag" som Jimpo har gjort åt mig, har ju bara ätit lunchen på Wok and roll ;)
Sen ska jag nog vara vaken ett tag till medans strumpisen går och sover snart.

By the way, mina nya skor och min nya tjocktröja som ja ha köpt ^^ Såå nöjd!!








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh sånna där byxor har jag kollat på.. dom ser ju så sjukt härliga ut :)


2010-05-31 / 23:31:41
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: