30/5 - 10 - Hantering

2010-05-30
20:45:08
Jag hanterar inte saker så bra har jag märkt  - agerar i panik och den värdefulla informationen går ut genom örat medan skriken, svordomarna och förolämpningar går in och stannar kvar

Well, vad kan man kräva egentligen? I'm only human, right??

Tycker att det bästa botemedlet mot ångest är följande: pyamas, Jimpo, kvällsfika, en säng och tv-spel!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ja, det känns verkligen toppen och svårt har det inte varit heller.. Jag har ätit precis som vanligt, eller ja jag har låtit bli pasta och andra kolhydratsbomber. Och så sött och slisk såklart :P



Jag är inte heller ute efter att bli pinnsmal, jag vill bara bli lite mer nöjd :)


2010-05-30 / 21:04:00
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: