28/5 - 10 - Skoskav

2010-05-28
20:50:05
Aj mina fötter...

klev upp vid 10. 30, satt vid datorn och läste manga, gjorde mig i ordning och for till stan.
Väntade på Björn, vi möttes 12.50 vid bron och det kanske inte var så mart då vi skulle vara på A-torp skolan klockan 13.00.

Men Björn gick fort, men jag är dock inte lika snabb - ansträngde mig verkligen för att hänga med, men vart i princip tvungen att springa.

Kände mig som en sån där karaktär i tv:spel, som man inte huvudsakligen styr med, utan den karaktär som hänger på och som oftast inte gör någon nytta, utan är mest bara i vägen.

Se exempel:



Hur som helst så var vi framme precis när dans-föreställningen började.
Det var huvudsakligen tvåornas dansuppvisning, med ettorna som var med i nåpgra som vi skulle se.

Det var trevligt med lite dansföreställning =)

Sen gick vi in mot stan igen(!) hade inte märkt det på vägen dit, då jag variut så stressad men jag hade lyckats få två smaskiga sko-skav på båda fötterna =( Det gjorde såå ont!

Och jag fick inte gnälla heller...suck...

När vi kom fram så for jag och köpte skoskavs-plåster, mötte upp Jimpo och lämnade den övriga gruppen som bestod av Sandra, Björn och Alexandra.

Vi mötte upp Tommy på parkeringen och vi for och storhandlade.
Vi handlade för ca 1200 och vi är mycket nöjda ^^

Vi har nu en mysig hemma kväll tillsammans, och vi har ätit tacos med brorsan. Det var länge sen vi hade det ensamma. Synd bara att jag ska jobba i morgon men det går nog bra...hoppas jag.

Nää nu blire mys, och jag är riktigt törstig. =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: