27/5 - 10 - Mormor

2010-05-27
21:10:26
Jag kan inte vara med på morsdag på lördag för då jobbar jag =(

Men jag följde med Tommy idag =) Vi for på Coop och storhandlade tillsammans med våran söta mormor =)
så då fick jag ju umgås med henne lite granna i alla fall. Plus att jag får vara med brorsan - vilken bonus!!

På coop köpte jag ett par nya skor(igen!!) och hårfärg(inte den hårfärgen Jimpo ville att jag skulle ha dock...)

Efter att vi varit med mormor så for vi och beställde mat på krysset ;) Nyttigt värre!
Vi tog med oss hem till Tommy, och då kom Jimpo som hade slutat jobba.

Han var så trött, gubben min och låg halvt avslagen i soffan efter maten.
Då kom André, Alle och Sofia, och vår skjuts hem var kirrad moahahahahaha!
Men jag hade dåligt samvete för min söta pojkvän.
Han hade nog sett fram emot en mysig hemmakväll framför tv:n stackarn =(

Det har kommit lite fler folk, och jag trivs som fisken i vattnet =)
Men snart ska vi hem, och Jimpo ska nog sova direkt. Jag ska ligga bredvid honom och se på när han sover...

I love him!!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Där ser du... ;)


2010-05-30 / 17:59:46
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: