26/5 - 10 - Hoodie

2010-05-26
22:39:28
Jag steg upp 11.30  idag - det var skönt ^^

Jag hade bestämt för för att ta en riktig städar-dag idag - efter halva städningen orkade jag inte och bestämde mig för att fara in till stan i stället ;)

Jag var dock inte smartast i universim när jag klädde mig  -tunna strumpisar, en kjol, en t-shirt och en tunn, tunn jacka.
Höll på att frysa ihjäl när jag kom ut, men hann inte springa upp och ta poå mig en varmare jacka heller...

När jag kom in till stan var det första jag gjorde var att leta efter en tjocktröja för att jag frös =P
Och jag hittade en jättefin hoodie på Intersport, som dessutom var nedsatt halva priset ;)
Något nöjd!!!

Sen mötte jag upp Jimpo på hans jobb, och han hade arbetskläderna på sig.
Han var såå himla söt i kläderna, och jag blev lite småkär i han just då ;) hehe...

Sen mötte vi upp Björn, köpte bio-biljetter till Robin Hood....

Vi såg filmen, och jag återkommer med vad jag tyckte om den!!

Dock efter filmen så försökte jag diskutera mina åsikter om film med Jimpo och Björn, och det gick inte så bra med att få fram vad jag riktigt menade(det var så mitt tidigare inlägg blev till)

Fast det lönch egentligen inte för mig att diskutera mina åsikter för det är ingen annan som delar dem eller förstår dem ;P knappt jag själv!!

Inte lätt att heta Anna ibland. Nää jag måste ge mig nu så jag kan mysas med min pojkvän som faktiskt tycker om mig som jag är =)
Sen kanske man kan rita lite - tyvärr är ju inspirationen = 0 just nu....





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: