25/5 - Shopping

2010-05-25
20:58:37
Jag har jobbat ynka 4 timmar idag - jobbigaste 4 timmarns EVER!!

Steg upp 09.00 i morse och jag hade sovit kanske 9 timmar, lika förbannat var jag så trött att jag trodde att jag inte skulle klara av att stiga upp - but I did it!!!

Jag visste att jag skulle få sluta tidigt idag - men det kändes ändå tok-jobbigt. Var så trött och sliten med huvudvärk...

Klockan 14.00 fick jag äntligen sluta och tog bussen in till stan.

Och jag har shoppat(!) tights, cykelbyxor, knästrumpor, en kjol och en "jumpsuit"

Fast det var inte så himla bra dag att shoppa på. Man kände sig ful och äcklig hela dagen, och inte blev det bättre av att man träffa Björn och Sandra som även bjö med oss att åta på Dallas av alla ställen.

När man tryckt i sig veg-burgaren var man inte bara ful och äcklig längre, utan fet också...

Men det var kul att få umgås lite med folk, även om man kände sig som piss.
Nu är vi hemma och jag har gjort lite "fashionshow"...dock var man inte helt nöjd idag, så vi får hoppas att man har en "snygg-dag" i morrn då kankse det ser lite bättre ut ;)

Ska gå och lägga mig tidigt i kväll jag är sååå trött...

Min jumpsuit och min nya kjol ^__^





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh vilken söt kjol :)


2010-05-25 / 21:14:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Therese 

HAHA! Jag hade också värsta sunkdagen idag, typ leriga mjukisbyxor fulla med katt och hungår och osminkat och fett hår på stan. Mötte också Björn faktiskt! Och typ massa andra bara för att man hade en fuldag :P Just gotta love it!


2010-05-25 / 22:00:32
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: