2/5 - 10

2010-05-02
21:57:21
Har bara degat i sängen i dag ;)

Evelyn ringde o väckte mig vid halv elva och tur var väl det annars hadfe jag nog sovit bort hela dagen.

Lägenheten är inte vacker och har inte haft tid, lust eller ork att göra något åt det ;)

Vi har bunkrat upp oss framför tv:n i sovrummet och spelat Resident Evil hela dagen typ.

Jag var dessutom sugen på att spela Sims 2, men efter typ 2 timmars försök att installera eländet tappade jag suget =P

Vid 19.30 for jag på jobbet en stund, och komme hem nyss. Det är väl det enda vettiga jag gjort idag.

Jag har sovmorgon i morgon och ska därför vara vaken i natt och spela ;)

Inte illa!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: