20/5 - 10 - 15 is the magic number...

2010-05-20
22:37:31
Jag har jobbat  ca 15 timmar idag...06.45 - 22.00....jag är ganska...slut

Jag sov sammanlagt 3 timmar i natt, och kände mig trött i morse.
Men jag tänkte att det inte gör något ändå, då jag ska få sluta tidigare och njuta av solen!!!

Men gu va fel man kan ha - hon som egentligen skulle jobba till 22.00 var sjukskriven...
Och alla andra hade jobbat över veckan som varit, så nu var det min tur. Det blev att antingen jobba över idag eller i morgonl, fredag - tror jag gjorde rätt beslut!

Annars har vi fått kika på vårt schema för juni - det är schemat from hell, men jag orkar inte bry mig -
jag vill ha semester!

Annars har det varit riktigt underbart ute - synd bara att man missade det hela =(

Dock fick jag känna lite på sommarkvällen när jag gick hem sakrta men säkert.
Himlen var lila, det luktade gott, det blåste härliga sommarvindar...

Jag har en känsla av att detta kommer att bli den bästa sommarn EVER!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: