18/5 -10 - My tummy aches =(

2010-05-18
22:55:26
Jag steg upp vid 13.00 idag hehe...

Antar att jag behövde ta igen lite skönhetssömn från i helgen - typ 12 timmar för att vara fanska exakt(!)
Men det var värt det! Gjorde mig i ordning och for in till stan. Det var egentligen inte så värt ;)
Jag mötte upp Tommy och Jimpo - och vi for hem till oss igen =P

Vi packade lite mat, tog med oss lite andra kläder, hämtade prylar vi kunde stpppa i Tommys lägenhet.
Vi for hem till han och gjorde i ordning mat - grillning i dag med ;)
Mamma och pappa kom förbi och lämnade hunden =/ Hon var skitdryg som vanligt!

Vi fick äntligen i oss mat =) Det var gott, och Andre kom en stund och höll oss sällis!!

Han drog efter ett tag, och hans sällskap byttes bort till Björns. Vi såg på film  -Kick-Ass!
Har velat se den ett tag faktiskt!

Har nu ont i magen för jag råkade äta för mycket >__<
Hade inte ätit ngn lunch och då jag åt middag så tryckte jag i mig som vanligt =( Att jag ALDRIG lär mig?

Nu blir nog Resident Evil en stund innan jimpo går och sover, för han ska jobba i morrn(inte jag ;)

Dock blir det nog inte så mycket action då jag ska tvätta i morrn =(
Jimpo slapp dessutom Kåge idag =D Ganska bra va? =P



Mina nya skor som börjar se väldigt välanvända ut vid det här laget ;) They are perfect!!



Utsikten från vår balkong! Det är sommarkväll !!



Våra balkongmöbler =)


The trashy side of the balkong ;P



Katterna vill ut =P


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: