16/5 -10 - Gäääsp

2010-05-16
17:26:54
Åh jag är så trött - - -

Jimpo väckte mig klockan 14.00 till att börja med men jag pallade inte att stiga upp. Käönns som att jag aldrig varit så trött i mitt liv =/

Solen skiner idag med men inte lika mycket som i går.
Har nyss duschat och har insett att jag ska till jobbet typ snart igen....

Ska klä på mig och spendera sista timmarna med at ttitta på Jimmy när han spelar Code Veronica...

Natten har varit lite smådryg - det ringde på ganska mycket från början och när det väl ringde lite så hade jag inget att göra...

Jag vet att jag har mer att göra i natt och måtte det gå undan så jag kan se ramemot en tids ledighet =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: