1/5 - 10 - Första maj

2010-05-01
22:38:14
Oh...nu är den eviga veckan äntligen slut. Och allt jaglärt mig är...helt borta ;)

Slutade 20.00 i går, mamma och pappa kom å hämtade mig, och vi for till Brönstjärn.
Vi grillade, mös framför brasan och hade det allmänt trevligt =)

Sen for vi in till stan vid 22.00-tiden - och vi hamnade hos nån kille, där jag lämnade både mina täckisar och min jacka(mina vantar och öronmuffar också?)

Jag och Jimpo hamnade hemma hos Björn, och var där kanske till 02.00-tiden?
Pappa var env riktig doll och kom å hämta oss, och vi var väl hemma vid 03.00?

Dock vaknade jag i morse och insåg att allt hade jag glömt. Mådde dåligt över det en stund, men sen kom pappa och Tommy. De for och hämtade mina kvarglömda grejer, sen for vi och handlade.

Vi handlade för typ 1500 spänn, ganska bra! Nu har vi mnat så vi klarar oss ett tag =)

Vi har annars bara degat idag, gjort "låg-budget-tacos", spelat Resident Evil, och nu ser vi "Patrioten" med Mel Gibbson.

Ska bli spännande =)



Micke och Papi =)



Mami =)



Lite brasa =P



Lekstugan =P



Yours truly



Benne



Rökigt?



Vackert Jimpo!



Valborgsstämning



Grabbarna grus



;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: