11/5 - 10 - One fine day

2010-05-11
22:59:00
Allt har varit riktigt ok idag - trots att allting inte riktigt varit helt ok...

Sommaren står nära - men ändå är den här  -deppen.
Vet ej var det är fel nånstans - och inte orkar man gräva heller. Inte orkar man man prata heller - för då får man alltid bara en massa råd, och det vill man inte ha.

För att då kan man få råd om att göra saker man inte vill göra egentligen...eller vill man?? Eller är det så att man inte orkar, har lust eller är helt enkelt för lat och feg för att orka göra nånting åt situationen?
Nej, jag säger att jag gärna vill att någon ska lyssna, men säg inte vad jag ska göra - för att jag vill inte höra =(

Felet ligger bara hos mig, ingenannanstans...

Fattar inte hur Jimpo orkar stå ut med mig just nu - jag är bara hemsk.
Men man känner sig tyvärr så här ibland...Jag hoppas att det blir bättre snart!!

Bythe way ska Jimpo klippa sig =)

Frisyrkandidater:






Whaduuyathink? ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

ring så lyssnar jag! :) jag saknar dig! och man får visst vara hemsk ibland. det är nog årstiden som gör det, vi är ett gäng bitches just nu allihopa mer eller mindre. åtminstone du och jag! han står ut med dig för du är underbar :) jag röstar på frisyren längst till vänster


2010-05-12 / 17:37:40
Blogg:


Ewe 

Säger samma sak som Mirjam.

Ring eller så ses vi någon dag så får du prata av dig så lyssnar jag!! :) Vi kan turas om att bara prata!!


2010-05-13 / 12:30:25
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: