8/3 - 10 - Äntligt!

2010-03-08
22:39:19
Steg upp 09.00 i morse av någon anledning - skulle jag inte ha gjort...

Fortfarande rinnig näsa, ont i halsen och värk i kroppen. Dock blev jag genast på bättre humör när posten kom!
Jag fick ett överraskande grattis-kort skickat från Madde, från Sundsvall. Så himla fint! Tack så mycket =D

Men inte bara det. Nämligen spelet som jag väntat så länge på hade kommit - Final Fantasy XIII!!

Jag började spela direkt, och jag måste säga att på den nya tv:n var det en riktig upplevelse.
Jag har spelat någon timme nu, och jag känner på mig att detta spel inte kommer att göra mig besviken!

Tyvärr vart jag ju tvungen att gå till jobbet kl 13.00...och vad fick jag inte när jag kom fram?
Ett grattis-kort från Malin =) Tur att man har så fina jobbarkompisar - vad gör man utan dem?

Jag var dock inte kryast i världen och jag var inte alls speciellt sugen på att mata samtal. Dock fick jag värk-tabletter av Christopher och det var ju bra det. Fick en hel karta som jag kunde bunkra upp med!
Jag brukar inte vilja ta alvedon eller liknande - men för att orka palla jobbet med feber och värk vart jag ju illa tvungen...

Vid 19.00-tiden kom Jimpo förbi jobbet för att lämna av lite mat åt mig. Han hade tyvärr hunnit få ont i huvudet, och bad om att få en värktablett.
Han for, och jag fortsatte jobba.
Jag kände dock att min feber började komma tillbaka, och letade efter alvedonen. BORTA!

Jag ringde Jimpo och han hade tyvärr lyckats få med dem hem =(

Så jag fick pinas de resterande 2 timmarna, och sista timmen var inte kul.

Kändes som att jag skulle svimma av. Nu är jag hemma och har längtat efter att få spela spelet. Dock vet jag inte om min kropp klarar av det just nu, längtar mest till en skön och varm säng att sova i. Jag ska ju jobba i morgon också!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Anna, har man FEBER stannar man ju hemma för fasen :/ Du ska inte behöva jobba då


2010-03-09 / 07:43:53
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


madfje 

varsågod sötnos :D


2010-03-09 / 19:13:43
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: